10 exerciții pentru restabilirea vederii. Sfaturi pentru imbunatatirea vederii - Ion Coja

Exercițiu îmbunătățirea vederii, Ce exerciții pot îmbunătăți vederea

Sunt utile și pentru cei care nu au probleme cu vederea.

viziunea unuia

Dacă te uiți în jurul tău, vei observa că multe persoane poartă ochelari, lentile de contact sau se plâng de dureri de ochi, privire încețoșată. Multe persoane stau astăzi în fața calculatoarelor și a telefoanelor mobile.

tabel de acuitate vizuală

Înclusiv copiii. Fă un control medical de rutină pentru a te asigura că totul este în regulă, dar folosește-te și de următoarele exerciții care-ți îmbunătățesc vederea.

ce este fixarea vederii

La fel și de o postură bună. Ce trebuie să faci — relaxează-ți ochii, privește de jur împrejurul tău cât poți curpinde cu privirea — rotește ochii în toate direcțiile — fă aceste lucruri exercițiu îmbunătățirea vederii 3 ori — privește apoi spre stânga cât de lent poți, fără să miști capul — fă același lucru spre stânga — repetă aceste mișcări de 3 ori — combină exercițiile privind diagonal, fă toate cele patru diagonale — repetă de 3 ori Atingerea nasului cu degetul mare Este un exercițiu simplu ce ajută la relaxarea ochilor și îmbunătățirea vederii.

10 exerciții pentru restabilirea vederii. Sfaturi pentru imbunatatirea vederii - Ion Coja

Ce faci — stai pe scaun, întinde o mână în fața ta, cu degetul mare în sus semnul de OK — privește spre vârful degetului mare, apropie degetul de nas fără să-ți muți privirea, du mâna în poziția inițială — repetă procedura de cel puțin cinci ori 5 exerciții rapide pentru îmbunătățirea vederii Masajul efectul culorii asupra vederii Puțin masaj este binevenit oricând.

Masajul ochilor îmbunătățește privirea și relaxează ochii.

efectul hemoglobinei asupra vederii

Închide ochii și masează-i ușor cu buricele degetelor. Fă mișcări circulare.

vederea unui ochi s-a deteriorat brusc

Masează și zona adiacentă ochilor. Distanța aproape-departe — stai în fața unei ferestre care îți permite să privești în depărtare — concentrează-te pe acest orizont timp de 10 secunde — schimbă punctul de focus privind spre un deget pus pe nas — privește-l tot 10 secunde — repetă ciclurile de 10 — 20 de ori — la final, închide ochii și lasă-i să se odihnească câteva minute.

care este acuitatea vizuală minimă