2 Greseli care se fac in procesul de imbunatatire a vederii

Eveniment de îmbunătățire a vederii

Conținutul

    cum se măsoară viziunea umană poate deteriora vederea din cauza amigdalitei

    Sunt utile și pentru cei care nu au probleme cu vederea. Dacă te uiți în jurul tău, vei observa că multe persoane poartă ochelari, lentile de contact sau se plâng de dureri de ochi, privire încețoșată. Multe persoane stau astăzi în fața calculatoarelor și a telefoanelor mobile.

    mozaic de viziune miopie cu glaucom

    Înclusiv copiii. Fă un control medical de rutină pentru a te asigura că totul este în regulă, dar folosește-te și de următoarele exerciții care-ți îmbunătățesc vederea. La fel și de o postură bună.

    test mega viziune Picături pentru ochi de 40 de ani

    Ce trebuie să faci — relaxează-ți ochii, privește de jur împrejurul tău cât poți curpinde cu privirea — rotește ochii în toate direcțiile — fă aceste lucruri de 3 ori — privește apoi spre stânga cât de lent poți, fără să miști capul — fă același lucru spre stânga — repetă aceste mișcări de 3 ori — combină exercițiile privind diagonal, fă toate cele patru diagonale — repetă de 3 ori Atingerea nasului cu degetul mare Este un exercițiu simplu ce ajută la relaxarea ochilor și îmbunătățirea vederii.

    Ce faci — stai pe scaun, întinde o mână în fața ta, cu degetul mare în sus semnul de OK — privește spre vârful degetului mare, apropie degetul de nas fără să-ți muți privirea, du mâna în poziția inițială — repetă procedura de cel puțin cinci ori 5 eveniment de îmbunătățire a vederii rapide pentru îmbunătățirea vederii Masajul ochilor Puțin masaj este binevenit oricând.

    Masajul ochilor îmbunătățește privirea și relaxează ochii.

    vedere încețoșată durere de cap vedere 03 în ambii ochi

    Închide ochii și masează-i ușor cu buricele degetelor. Fă mișcări circulare. Masează și zona adiacentă ochilor.

    de ce se poate deteriora vederea examen clinic de ochi la copii

    Distanța aproape-departe — stai în fața unei ferestre care îți permite să privești în depărtare — concentrează-te pe acest orizont timp de 10 secunde — schimbă punctul de focus privind spre un deget pus pe nas — privește-l tot 10 secunde — repetă ciclurile de 10 — 20 de ori — la final, închide ochii și lasă-i să se odihnească câteva minute.